Bloggintresserade

måndag 22 april 2013

My Dolls














10 kommentarer:

lk46 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Marie Eriksson i Bredbyn sa...

Skulle jättegärna vinna dina fina bäbisar !! Är följare av din blogg.
//Marie

Victoria sa...

Åh, en sån här liten goding skulle jag allt vilja flyttade hem till mej! <3 Jag är följare av din blogg och har länkat till din tävling i min blogg.
Nu sätter jag mej ned och håller tummarna till den 19 maj.
Må gott!

Nilla sa...

Det hade varit så kul att få vinna en av dessa underbara bebisar! hoppas,hoppas
Är följare ,delar på Vår Fb sida
Kram Nilla

Elwa sa...

Här har jag länkat till din sida och är också följare!
http://verksta.blogspot.se/2013/04/utlottning-hos-carina.html

Hoppas på god tur, å vad jag skulle bli glad över att vinna!

lk46 sa...

hej carina. Tänkte bara säga att jag inte använder Leneskortblogg längre, jag har en ny!
http://franpysselbordet.blogspot.se/ så du ser att jag länkat till dina söta babisar.
Kram Lene

lk46 sa...

hej carina. Tänkte bara säga att jag inte använder Leneskortblogg längre, jag har en ny!
http://franpysselbordet.blogspot.se/ så du ser att jag länkat till dina söta babisar.
Kram Lene

Nyanser av vitt sa...

Tack! Så söta de små "bebbarna" är
Kram Agneta

Kicki sa...

Jag har tagit två lotter å nu hoppas jag på god tur! Skulle bli så himla glad om jag vann, men min lilla bebistokiga tjej skulle nog ta den i sin ägo... ;)

Kram Kicki

Suss viktiga sa...

Hej, jag är en ny medlem som följer din blogg. Jag undrar hur du gör dina fantastiska bebisar? Är de gjorda av cernitlera?

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du kanske också gillar

Carina